ÉLANCÉ A LES ESCOLES - AMPA

L` ASSOCIACIÓ DE DANSA ÉLANCE VA NÉIXER EL MES DE  GENER DEL 2014, I ESTÀ  REGISTRADA A LA GENERALITAT DE CATALUNYA I AL NOSTRE AJUNTAMENT AMB EL Nº 53178.

AMB GANES D’ENSENYAR I APROPAR LA DANSA A TOTHOM,  US ADJUNTEM PROPOSTA D’ALGUNES DE LES NOSTRES ACTIVITATS EXTRA-ESCOLARS PELS ALUMNES DE LA VOSTRA ESCOLA;  ACTIVITATS QUE ANIRAN A CÀRREC  DE PROFESSORS I BALLARINS TITULATS DE LA NOSTRA ASSOCIACIÓ.

PER A QUALSEVOL DUBTE, PODEU POSAR-VOS EN CONTACTE AMB NOSALTRES, ESPEREM  QUE SIGUI DEL  VOSTRE INTERÈS.

ACTIVITATS EXTRA-ESCOLARS

Activitats extra-escolars que estan orientades a l’ ensenyament de la dansa  amb totes les sevas modalitats, les classes son segures , divertides  i  contingut pedagògic.

Totes les nostres activitats estan dirigides per professors i ballarins professionals. I estan adaptades per alumnes d'infantil, primaria i secundaria.

La nostra  proposta és:

Pre Ballet: de P3 a P5.

Ballet: de 1r a 3r i de 4t a 6è de Primaria

Dansa creativa: de 1r a 3r i de 4t a 6è de Primaria.

Cant: de 1r a 6è de Primaria. I ESO

Petit musical: de 1r a 6è de Primaria i ESO

Yoga: de 1r a 6è de Primaria i ESO

Hip Hop: de 1r a 3r de Primaria i de 4t a 6è de Primaria i ESO