ÉLANCÉ A LES ESCOLES - AMPA

L` ASSOCIACIÓ DE DANSA ÉLANCE VA NÉIXER EL MES DE  GENER DEL 2014, I ESTÀ  REGISTRADA A LA GENERALITAT DE CATALUNYA I AL NOSTRE AJUNTAMENT AMB EL Nº 53178.

AMB GANES D’ENSENYAR I APROPAR LA DANSA A TOTHOM,  US ADJUNTEM PROPOSTA D’ALGUNES DE LES NOSTRES ACTIVITATS EXTRA-ESCOLARS PELS ALUMNES DE LA VOSTRA ESCOLA;  ACTIVITATS QUE ANIRAN A CÀRREC  DE PROFESSORS I BALLARINS TITULATS DE LA NOSTRA ASSOCIACIÓ.

PER A QUALSEVOL DUBTE, PODEU POSAR-VOS EN CONTACTE AMB NOSALTRES, ESPEREM  QUE SIGUI DEL  VOSTRE INTERÈS.

ACTIVITATS EXTRA-ESCOLARS

Activitats extra-escolars que estan orientades a l’ ensenyament de la dansa  amb totes les sevas modalitats, les classes son segures , divertides  i  contingut pedagògic.

Totes les nostres activitats estan dirigides per professors i ballarins professionals. I estan adaptades per alumnes d'infantil, primaria i secundaria.

La nostra  proposta és:

.BABY: Alumnes Educación Infantil (2-6 anys)

-PRE DANSA

.INFANTIL: Alumnes Primaria (6-12 anys)

-BALLET - DANSA CREATIVA

-HIP HOP - ZUMBA

.JUNIOR I YOUTH: Alumnes Secundaria, Bachillerat i cicles formatius (12-19 anys)

-CONTEMPORANI - BRODWY JAZZ

-HIP HOP - ZUMBA

.ADULTS: Multiples activities per disfrutar I cuidarse ballant

Contacta amb nosaltres a assc.elance@gmail.com