PRIMER CONCURS DE DANSA VILA DE BLANES                             AMATEUR I PRE PROFESSIONAL

3 I 4 DE MARÇ 2018 AL TEATRE DE BLANES

INSCRIPCIONS OBERTES

El concurs de dansa Vila de Blanes, organitzat per l´Associació de dansa Élancé amb el suport de l'Ajuntament de Blanes, té com a finalitat fomentar la participació dels joves estudiants de dansa, i oferir la oportunitat a les escoles i als seus professors de donar a conèixer el seu treball, així com fomentar l'apropament entre les diferents escoles de dansa.

El concurs busca difondre un major coneixement de les disciplines de dansa.

Serà un concurs amateur i pre professional. La categoria pre professional serà exclusivamente per a soliste, el premi serà economica i la participación estar supeditada a una selecció previa.

El jurat, estarà compost per professionals de la dansa, totalment imparcial ja que no mantenen cap relació amb les escoles participans. Élancé asignarà un jurat especialitzat en cada materia per assegurar una valoració totalment professional.

El jurat valorarà: presència, ejecució tècnica, interpretació artística, musicalitat, així com altres qualitats imprescindibles pel desenvolupament del futur ballarí.

S'entregaran les puntuacions al final del concurs a cada escola.

La lista de guardonats serà publicada a la pàgina web de l'associació i a la prensa local.