CONCURS DE DANSA INSCRIPCIÓ OBERTA

I CONCURS VILA DE BLANES

DIA 3 - 4 DE MARÇ 2018

TEATRE DE BLANES

El concurs de dansa Vila de Blanes, organitzat per l´Associació de dansa Élancé, té com a finalitat fomentar la participació del joves estudiants de dansa, i que els professors i escoles puguin donar a conèixer el seu treball, així com l´apropament entre diferents escoles de dansa.

El concurs busca difondre un major coneixement de les disciplines de dansa.

Serà un concurs amateur i pre profesional. Per a la categoria pre profesional només s´acceptaran solos, amb enviament d´un video per a fer una pre selecció i el premi será econòmic.

El jurat, estarà compost per professionals de la dansa i totalment imparcial ja que no mantenen cap relació amb les escoles participans.

Élancé asignatà un jurat especialitzat en cada materia per assegurar una valoració totalment professional.

El jurat valorarà: Presència, ejecuciò tècnica, interpretació artística, musicalitat, aixi com altres qualitats imprescindibles pel desenvolupament del futur bailarí.

S´otorgaran les puntuacions al final del concurs a cada escola, i es publicarà a la pagina web de l´associació, així com també a la premsa local, els galardonats.

Comentarios: 0 (Discusión cerrada)
    Todavía no hay comentarios.