ÉLANCÉ A LES ESCOLES - AMPA

L` ASSOCIACIÓ DE DANSA ÉLANCE VA NÉIXER EL MES DE  GENER DEL 2014, I ESTÀ  REGISTRADA A LA GENERALITAT DE CATALUNYA I AL NOSTRE AJUNTAMENT AMB EL Nº 53178.

AMB GANES D’ENSENYAR I APROPAR LA DANSA A TOTHOM,  US ADJUNTEM PROPOSTA D’ALGUNES DE LES NOSTRES ACTIVITATS EXTRA-ESCOLARS PELS ALUMNES DE LA VOSTRA ESCOLA;  ACTIVITATS QUE ANIRAN A CÀRREC  DE PROFESSORS I BALLARINS TITULATS DE LA NOSTRA ASSOCIACIÓ.

PER A QUALSEVOL DUBTE, PODEU POSAR-VOS EN CONTACTE AMB NOSALTRES, ESPEREM  QUE SIGUI DEL  VOSTRE INTERÈS.

ACTIVITATS EXTRA-ESCOLARS

Activitats extra-escolars que estan orientades a l’ ensenyament de l’ educació de la dansa  amb totes les sevas modalitats, les classes son segures , divertides  i  ens ajuden a aconseguir els nostres objetius amb els alumnes.

Totes les nostres activitats estan dirigides per professors i ballarins profeSsionals. I estan adaptades als alumnes a partir del cicle infantil fins a  la E.S.O.

La nostra  proposta  pel proper curs 2015/16 és:

Melody Movement: per a nens i nenes de 3 a 5 anys

Hip Hop:  a partir dels 8 anys

Dansa Moderna: a partir del 8 anys

Dansa Clàssica: a partir dels 6 anys.

Ritmes Llatins: a partir dels 12 anys

L’activitat serà un dia a la setmana; per a dur a terme l’activitat es demana un  mínin de 10 alumnes per activitat.

Preu trimestral 60 €

Contacta amb nosaltres a info@associaciodansaelance.com